Nová Corvette je zajímavá
Vůz Corvette přichází v osmé generaci a je odlišný od předchozích. Dosavadní koncepce s motorem vpředu a převodovkou u zadní nápravy je minulostí. Nyní je vše uprostřed, přesně za kabinou.
Inženýr Zora Arkus-Duntov před padesáti lety vytvořil prototypy tohoto sportovního vozu, který měl také motor uprostřed. Pro automobilku to tedy není nic neznámého, nicméně se jedná o delší dobu nepoužívanou koncepci.
Osmá generace tohoto vozu si bude znovu říkat Stingray. Tato generace vzhledem k odlišnému pohonu musela logicky změnit design, klínovou karosérií připomíná spíše Lamborghini. Vnitřek je pak až s trochou nadsázky řečeno kosmický a dominuje mu multimediální obrazovka natočená tak, aby na ni řidič dobře viděl.
O pohon se stará osmiválec s objemem 6,2 litru. Vychází z verze LT1 minulé generace. Výkon má 502 koní. Automobil váží 1527 kilogramů, je o 166 kg lehčí než předchozí generace.