Další zlepšení u pick-up RAM 2500 a 3500
Každý modelový rok jsou pick-upy značky Ram v různých rozsazích upravovány. Zajímá vás, jakých úprav se dočkáme v roce 2014?
Změny u RAM pro rok 2014
První rozdíl můžeme vidět na paletě pohonných jednotek, která se rozrostla ze dvou na tři. Standardní zážehový vidlicový osmiválcový motor Hemi 5,7 l zůstává stejný, ovšem novinkou je možnost Hemi 6,4 l s variabilním časováním ventilů a vypínáním válců, který disponuje výrazně vyšším výkonem i točivým momentem. Pokud by vás zajímala benzínová alternativa, může vůz nabídnout šestiválcový turbodiesel o objemu 6,7 l s variabilní geometrii lopatek od Cumminsu, který je dostupný ve třech výkonnostních verzích.
Naftová varianta vyniká recirkulací výfukových plynů, posílením chlazení a přívodem vzduchu, který je značně upraven. Vybírat můžete ze šestistupňových automatů.
Dočkat se můžeme pohonu všech čtyř kol s vypínáním přední nápravy. Upraven byl také rám a zavěšení zadních kol. Rám je tvořen z vysokopevnostní oceli a najdeme na něm osm samostatných příčníků.
Jako standard se u obou verzí považuje tažné zařízení. Lehčí varianta pick-upu zvládne přívěs o hmotnosti osm tun, těžší provedení si poradí i s necelými čtrnácti tunami.
Novinkou jsou též nové odstíny laků karoserie nebo kamera pro sledování ložné plochy.
Zdroj foto: foter.com