Novinka. Ford bude prodávat vozy přes internet
07.12.2017 | Jan Prošek
V současné době se automobilky pokouší své náklady snížit na minimum. Společnost Ford zmenšila počet dealerů a pokouší se obchodovat přes internet.
Velký pokles prodeje zaznamenal Ford na čínském trhu, za deset měsíců roku 2017 zde prodal 938 570 vozů, což je meziroční pokles o pět procentních bodů. Náklady firmy, které jsou spojené s čínským trhem, jsou velké, a proto vedení společnosti hledala cestu, jak ušetřit.
Automobilka Ford bude své vozy prodávat přes online platformu Tmall, která patří pod křídla největšího světového internetového obchodu Alibaba. Ford tak reaguje na stále se zvyšující poptávku na nové vozy právě na internetu.
Aktuálně píšeme
Zákonné požadavky pro detekci plynů v garážích | 04.12.2023
Rozdíl mezi komplexním pojištěním a havarijním pojištěním | 19.10.2022
Studio Pininfarina se vrací k výrobě aut, chce vyrábět tři modely | 18.05.2020
Komentáře ke článku
Zatím nebyl vložen žádný komentář.