Nový Ford Focus má dobré asistenty
Sedm let po příchodu třetí generace a dvacet let od představení prvního Fordu Focus přichází čtvrtá generace. Změn je opravdu hodně, například příď dostala novou velkou masku chladiče, která dává vzpomenout na Aston Martin Rapide.
Při sednutí za volant hned na první pohled zaujme velký displej, který je v palubní desce vložen výrazně výše, než bývá obvyklé. Díky tomu má řidič větší pohodlí, protože nemusí sklánět oči ze silnice tak daleko. Má to ovšem jeden drobný problém. Při jeho použití nemáte o co opřít ruku. Například ovládání klimatizace zůstalo tak, jak bylo dříve.
Pod kapotou budou dva benzínové a dva dieselové motory v různých variantách. Tříválec 1,0 EcoBoost a čtyřválec 1,5 EcoBoost. Diesely mají objem 1,5 a 2,0 litru, jedná se o čtyřválce a jmenují je EcoBlue.
Mezi největší přednosti tohoto vozu patří asistenti. Kromě obvyklého tempomatu je k dispozici hlídač jízdních pruhů. V případě zájmu bude možnost koupit si vůz s automatickou převodovkou.