Řidiči Volva už nemusí k benzínce
Majitelé a řidiči automobilů značky Volvo, například modelu S90, s největší pravděpodobností hodně zpohodlní. V chytrém telefonu si totiž mohou objednat natankování, umytí auta nebo servis vozu. K dispozici je služba Concierge, součást systému Volvo On Call.
Systém umí vyhledat nejbližší servis nebo myčku a potvrzením odešle do nich požadavek na požadovaný úkon. Servis přijme žádost, vyšle technika, který přijede. Jednorázovým digitálním klíčem, který mu služba vygeneruje, s autem odejde. Provede požadované úpravy a následně automobil vrátí na původní místo. Řidič či majitel se nemusí o nic starat.
Celá služba zatím bude fungovat v pilotním projektu v San Franciscu. Je pravděpodobné, že pokud se služba ukáže jako využívaná, tak se rozšíří do dalších částí světa. Společnost Volvo zatím neuvedla, kolik tato služba bude stát.