Řidiči Volva už nemusí k benzínce

22.11.2016 | Jan Prošek

Majitelé a řidiči automobilů značky Volvo, například modelu S90, s největší pravděpodobností hodně zpohodlní. V chytrém telefonu si totiž mohou objednat natankování, umytí auta nebo servis vozu. K dispozici je služba Concierge, součást systému Volvo On Call.

 

Systém umí vyhledat nejbližší servis nebo myčku a potvrzením odešle do nich požadavek na požadovaný úkon. Servis přijme žádost, vyšle technika, který přijede. Jednorázovým digitálním klíčem, který mu služba vygeneruje, s autem odejde. Provede požadované úpravy a následně automobil vrátí na původní místo. Řidič či majitel se nemusí o nic starat. 

 

Celá služba zatím bude fungovat v pilotním projektu v San Franciscu. Je pravděpodobné, že pokud se služba ukáže jako využívaná, tak se rozšíří do dalších částí světa. Společnost Volvo zatím neuvedla, kolik tato služba bude stát. 

Aktuálně píšeme

Zákonné požadavky pro detekci plynů v garážích | 04.12.2023

Rozdíl mezi komplexním pojištěním a havarijním pojištěním | 19.10.2022

Studio Pininfarina se vrací k výrobě aut, chce vyrábět tři modely | 18.05.2020

BAZAR LUXUSNÍCH VOZŮ

do
do

Vyrobil INET-SERVIS.CZ | 2014 | Copyright © 2006 - 2024 | Kontakt

TipCars.com - nabídka autobazarů

TOPlist