RP1 plně odhalil Ecoboost motor vyvíjející 280 koní
Elemental Motor Company dnes představily track zaměřený na dosud silniční RP1, který byl vydán před několika týdny.
Poslední track pochází z Velké Británie a je vybaven uhlíkovým a hliníkovým centrem karosérie. Zahrnuje hliníkovou podlahu a přední a zadní přepážky, zatímco karbonové vlákno bylo použito pro přístrojovou desku, centrální páteř a pevné boční stěny. Přední odpružení, řízení montážních bodů a přední rám jsou instalovány na hliníkové přepážky. Vzadu je pomocný rám kazetového typu, který umožňuje instalaci různých motorů pro práci se stejnou suspenzí a převodovkou.
RP1 také přijme dvojí nastavení lichoběžníkových závěsů pružin Eibach a tlumičů Nitron. Zastavení energie poté bude pocházet ze čtyř-potových třmenů Caparo s 280 mm kotouči na všech kolech, jenž budou vytvořeny z lehkých slitin a půjdou omotat kolem 17 palcových 235/45R pneumatik.
Napájení je zajištěno pomocí 4 válcového, 2.0 litrového Ecoboost motoru, který je upraven tak, aby generoval až 209 kW. K dispozici je také tříválcový 1.0 litrový Ecoboost. Oba typy těchto motorů jsou připojeny k šesti rychlostní sekvenční převodovce.
Zdroj: Elemental Motor Company