Škoda v USA? Sebevražda, zní z Volkswagenu
Poslední dobou se stále častěji hovoří o vstupu, tedy spíše návratu, společnosti Škoda na severoamerický trh. Mladoboleslavské automobilka podniká kroky, které pro tento krok připravují půdu. Pravdou je, že cesta do Severní Ameriky nebude rozhodně snadná a už vůbec není jisté, že k tomu dojde.
Nejmenovaný člen představenstva společnosti Volkswagen se k této záležitosti vyjádřil následovně. „Vstup na tento obrovský trh s neznámou značkou, modely určenými pro Evropu a neexistující dealerskou sítí je hotová sebevražda. To poslední, co Volkswagen of America v současné době potřebuje, je interní kanibalizace.“
Slova jsou to velmi silná a vyložit se dají jen jedním způsobem. Samo vedení VW si tímto krokem jisté opravdu není. Mladoboleslavská automobilka však svůj názor nemění. O vstupu Škody na severoamerický trh se bude rozhodovat patrně příští rok. Společnost si nechala zaregistrovat některé ochranné známky svých modelů. Jde o Octavii, Yetiho, Superba a Kodiaqa.