Autonomní vozy a reklamy? Pravděpodobně ano

22.05.2018 | Jan Prošek

Podle odhadů švýcarské banky UBS bude 70 procent z tržeb souvisejících s autonomní mobilitou pocházet z prodávání věcí lidem, kteří dříve řídili, ale v budoucnu už nebudou. Největší podíl na reklamě pak bude mít společnost Google.

 

Zejména v současné době reklamy „útočí“ na člověka prakticky úplně všude. Jedním z mála míst, kam se reklama zatím tolik nedostala, je interiér vozu. V minulosti se objevily informace o tom, že auta připojená k internetu by mohla obsahovat na displeji reklamu. Ta by se měla objevovat jen při zastavení, aby za jízdy nerušila.

 

Podle banky UBS jsou autonomní vozy, které budou bez řidiče, velkou možností, jak by mohly reklamy působit ještě více. Lidí sedící ve voze nebudou muset řídit, a tak mohou sledovat displej s reklamou. Právě takto cílená reklama může podle odhadů vydělat až 472 miliard dolarů.

Aktuálně píšeme

Zákonné požadavky pro detekci plynů v garážích | 04.12.2023

Rozdíl mezi komplexním pojištěním a havarijním pojištěním | 19.10.2022

Studio Pininfarina se vrací k výrobě aut, chce vyrábět tři modely | 18.05.2020

Komentáře ke článku

Zatím nebyl vložen žádný komentář.

Vožit nový komentář




pátý den v týdnu

BAZAR LUXUSNÍCH VOZŮ

do
do

Vyrobil INET-SERVIS.CZ | 2014 | Copyright © 2006 - 2024 | Kontakt

TipCars.com - nabídka autobazarů

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace OK

TOPlist